lördag, april 15, 2017

GLAD PÅSK

Hej allesammans! Tänkte bara kika in för en liten uppdatering. Ett tag nu har det bara varit inlägg om produkter och saker jag testat och köpt men ska börja komma lite inlägg nu om andra saker, t ex psykisk ohälsa m.m

Jag hoppas ni alla har en fin påskhelg vart ni än befinner er och om ni firar det eller inte. Själv är jag hos mina föräldrar nu och har ätit påsklunch och god efterrätt som var hallon och mango med smetanafluff. Får se vad som händer ikväll men tror det blir lugnt bara, det skulle komma snö här i lilla Hofors ikväll och inatt men förhoppningsvis smälter det undan fort, får man hoppas iallafall.

Jag ska också försöka ladda upp videos från förra helgen då vi hade Spångbergs på besök på en inspirationsdag i Hofors kyrka där jag sjungen i kör. Vi repade hela dagen in massa gospelmusik som är taget ifrån USA och sen avslutades kvällen med en musikgudstjänst. Skulle vilja dela med mig av dom små klippen jag har därifrån men det är filmat med mobil så får se hur jag ska få till det.

Ha en fortsatt trevlig helg! 

                                      


Inga kommentarer: