måndag, maj 16, 2016

SANDRA TESTAR - Schwarzkopf Color Refresher

Jag vill tipsa er om denna produkt ifrån Schwarzkopf som man kan använda mellan man färgar håret. Jag har min naturliga hårfärg men då jag tycker det är lite grådaskigt så färgade jag mitt hår för 2 veckor sedan med en mellanbrun färg för att få lite mer lyster, det vart lite varma toner i mitt hår och jag vill helst ha askig färg så denna produkt vart perfekt för mitt hår.

Det är en mousse man använder utan handskar i duschen efter man schampoonerat håret, låter sitta i ca 3 minuter och sköljer sedan ur, den ger lite färg och täcker tydligen grått hår bra (för er som är grå/vithåriga skulle denna produkt vara superbra).

Jag tog lite bilder för att visa er , jag är supernöjd, mitt hår fick lite färg av det och blev mer askig färg, det blev verkligen lite färg av moussen och håret luktar gudomligt och blev lent och mjukt. Finns i andra färger för blondt hår, rött, varma bruna toner m.m Kostar ca 99 kr.



Inga kommentarer: