tisdag, februari 03, 2015

SAME EVERY YEAR

Varje år såhär dags blir jag förkyld, ont i halsen och hängig. Har spenderat två dagar inomhus nu men är lika seg fortfarande. 

Ett problem jag har när det kommer till förkylning är : jag har varit beroende av nässpray så länge jag minns.. Typ!! Då snackar vi om dom senaste 10 åren iaf. Användt så mycket nässpray att hela min näsa har gått i konkurs och har fått massa recept på dyra nässpray av läkaren som jag användt för att avvänja mig från vanlig nässpray. Innan detta gjorde jag av med ca 4 nässpray i veckan, ett tag ville läkarna hyvla skinn från mina knän för att lappa insidan av näsväggen för det är sönderfrätt. Usch ja jag vet!! 
Till det tråkiga nu, har köpt vanlig nässpray nu. Hoppas jag inte blir beroende igen!! Försvinn förkylning.. 

Sen att jag hör pulsen i höger öra och nog med att jag har sömnproblem så gör det inte saken bättre. 

Men det finns alltid folk som har det värre, men fick gnälla ur mig lite iallafall. 

Inga kommentarer: