lördag, februari 14, 2015

Alla hjärtans dag!

Idag firar nog många runt om i världen med sin/sina käraste. Jag tycker aldrig denna dag varit något speciellt. Nu är det inte så att jag tycker så bara för att jag inte har någon jag håller kär utan jag tycker det ska kunna gå att köpa något fint åt den man håller kär vilken dag som helst på året, gå på middag , bio m.m Visst det gör ju folk också, men jag är ingenting för alla hjärtans dag. Har aldrig vart det heller!

Idag spenderar jag eftermiddagen hos mina föräldrar, vart bjuden på lunch och nu permanentar jag mammas hår. Dom har gjort en tårta "dagen till ära", haha så lär väl va social och fika med dom här innan jag åker hem. Ikväll blir det melodifestivalen och det är sååå många bra som ska va med ikväll. Hoppas innerligt att Linus Svenning går vidare, min telefon kommer gå på högvarv iallafall av röster till honom.

Hoppas ni alla har en fin dag! 

Inga kommentarer: