lördag, januari 03, 2015

2015

Välkommen 2015, hoppas detta kommer bli ett fantastiskt år. Jag kommer göra mitt bästa iallafall. 

Igår var jag, Malin, Jenny och Sandra på bio. Vi såg Interspeller, den var bra och jag älskar rymden men lite overklig men helt klart värd att se, dock höll den på i nästan 3 timmar så det blir liiiiteee långtråkigt så det var tur det hände saker hela tiden. 

När jag kom hem så kom min pojkvän till mig, har inte skrivit så mycket om det då jag vill lämna honom utanför bloggen, men P kom hit och vi hade det trevligt som vanligt. Nu idag har jag fixat lite hemma i lägenheten, bland annat klippt sönder en plastblomma och klätt in min lilla hylla med alla mina 20 Victoria secret body mist's sen har jag även satt svartvitt zebra mönster i plastdekor på allt kakel i köket, nu lär jag köpa nytt köksbord och nya gardiner så är jag nöjd med mitt kök för stunden. 

Ska börja uppdatera här mer! Minst ett inlägg om dagen.. 

Inga kommentarer: