söndag, mars 09, 2014

VÄLKOMMEN MORGONDAG

Denna vecka har varit förjävlig. Efter mormors begravning hände en hel del den helgen och hela veckan har jag legat jättesjuk hemma. Denna helg har varit skaplig men i morgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Allt kommer bli annorlunda och jag ska se till att allt kommer bli perfekt, så småning om.

Jag har förlorat två människor som står mig nära under 1 veckas tid, och det tar jävligt hårt på en då det är personer som betyder hur mycket som helst för mig. Men man lär sig av sina misstag och ibland har man bara sig själv att skylla på så.. 

Nu ska jag hänga tvätt och ladda in bilderna från mormors begravning, varför inte göra saker som får en mer ledsen då man redan är det?! 

Saknar mitt svarta hår, men ska snart färga 
det mörkbrunt. 

Inga kommentarer: