fredag, mars 21, 2014

1 ÅR SEDAN

Idag är det 1 år sedan jag gjorde min livs resa och åkte till Afrika- Tanzania där jag reste 60 mil in i landet till skolan i Njombe och var där och träffade så mycket underbara människor, my sisters and brothers from Njombe FDC. Var på safari och såg alla vilda djur och besökte många andra platser. 

Det känns som det var igår vi var påväg till Arlanda för att flyga iväg men det har gått ett helt år sedan nu, helt otroligt. Jag saknar Tanzania-gänget, resan och allt vi gjorde för att kunna komma till vårt mål att få åka till alla våra fina vänner på skolan i Njombe. Mycket känslor som flödar inom mig nu när jag tänker tillbaka. Det bästa utav allt just nu är att 3 personer ifrån njombe fdc är i Sverige nu på min gamla skola så nästa vecka jag ska åka och hälsa på dom. 







Inga kommentarer: