söndag, september 02, 2012

2012-09-02

Hej! Vart borta ett par dagar från bloggen nu men ska försöka komma igång nu igen, vet dock inte vad ni vill läsa om här i bloggen. Något speciellt så kan ni lämna en kommentar eller två.

Igår spenderade jag , Cathrine, Beatrice och Emelie kvällen och halva natten i Norberg hos Dennis. Vi gjorde en stor eld, grillade marsmallows och hade det mysigt. Månen lyste och det var stjärnklar himmel, så himla underbart med bästa folket. 

Idag har jag känt mig allmänt seg, vart till mamma och pappa en vända och hämtat en ryggsäck och sen bara slappat hemma med en lång dusch. Nu ska jag snart ta ut en äppel & kanel paj från ugnen sen åka och hämta Emelie. Sen kommer Beatrice och Cathrine hit så ska vi ha myskväll med massa filmer, och i morgon kör riktiga lektionerna igång i skolan igen så nu börjar allvaret.. 

Kanske hörs ikväll, annars kommer jag mobilblogga i morgon under dagen! 

Lite kort från gårdagen!







Inga kommentarer: