lördag, augusti 18, 2007

Sunny Beach 2007


Bulgarien, Sunny Beach!
Stranden, svarta havet, Poolen, människorna från alla Skandinaviska länder, Krogarna, utelivet, Drinkarna, Supermarketaffärerna, Restaurangerna, Hotellen, Miljön. <3>
Saknar allt så mycket, Vill dit igen..
Nu.. nu.. nu.. nuu..
Jarmo & Elias. Två underbara Örebro-pojkar jag och min kompis spenderade timmar med.
Underbara ni, trevliga, omtänksamma, pratglada, humor som oss, Glada och snälla.<3>
Va gjorde jag och gusstn i 1 vecka i sunny beach? Partystället alla åker till....
Vi gick upp varje morgon i tid för att äta Frukost. Tog på säg strandkläderna och gick ner till stranden.
Låg där i några timmar sen gick man till hotellet och duschade sig. Gick ut och åt med föräldrarna och släkten som var med. Sen gick man till Supermarket-affärerna på vägen hem och inhandlade alkohol, Som varje dag vart Flirt Vodka. Sen gick man hem, drack på hotellrummet medans man fixade sig sen drog man ut. Okej att dagarna var heta av solen, men nätterna var ännu hetare. Folk på bord och golv överallt på alla uteställen, drinkar i massor och Happy Hour på var och varannat ställe. Kvällarna levde vi livet.
Sen gick man hem och sov några timmar. Shoppingen var helt okej, men alla tjatar så mycket på en att man ska köpa allt. Det var jobbigt.
Av att druckit så mycket alkohol varenda dag och inte en droppe vatten så va man helt uttorkad.
Svimmade på planet på vägen hem så fick ligga med syrgas. Nu är jag hemma och lever iaf. Ont i halsen och hostar släm och förkyld. Men det kan jag leva med. Sunny Beach- LOOOVE! <3>
Undra vart man ska här näst.. hihi

Inga kommentarer: