måndag, december 07, 2015

1 to 10 - Get to know me..

1 bra låt
Min favoritlåt ever: Anberlin - Paperthin hymn



2 bra filmer
Twilight filmerna alla, hela storyn är grym & Den vita massajen

3 saker jag ser fram emot
År 2016, Konsert med kören

4 ord som beskriver mig
Dagdrömmare / tankespridd
Kreativ
Framåtriktad 
Rolig (folk säger så iaf)

5 platser jag tycker om att vara på
Hos mina föräldrar
På Åland
Ullared
Vid havet 
Där mina vänner är 

6 saker som skrämmer mig
Världen 
Maktbegär 
Rasism 
Krig runt om i världen
Ondska 
Människor

7 saker jag vill göra i framtiden
Resa tillbaka till Tanzania och hälsa på alla fina människor
Åka till USA
Flytta till hus
Bli egen företagare eller något högre inom handels
Göra massa mer tatueringar 
Göra något världsrevolutionerande 
Allt som hindrat mig pga min panikångest

8 bloggar / youtubers jag följer
Antonia "anty" 
Therese Lindgren
Sasha Richardsson "Sash"
Sabina Desiré
Tova Helgesson
Jockiboi (prank)
Felicia Bergström
Katrin Berndt


9 saker jag tycker mindre om
Orättvisa
Lögner
Världens just nu... 
Stress
Slask och kyla
Krig
Sömnlöshet
Panikångest
Att vara pank

10 saker jag tycker om
Kolla runt på youtube-klipp
Sjunga i min kör i kyrkan
Sminka och fixa mig
Baka och laga mat
Inredning 
Att göra andra glada
Allt som har med rymden och världen att göra
Resa och upptäcka nya platser
Katter
Musik






Inga kommentarer: