tisdag, november 24, 2015

Hit and run..

Godkväll! Tänkte bara skriva en liten uppdatering innan det är dags att sova. Förra veckan var inte så jättebra, fick åka ambulans och spendera natten på akuten i Gävle men vart bättre senare i veckan, hade långrep med kören och fredagen spenderade jag med GusstN, Sanna och två av hennes barn, så söta så. Vi var och shoppade, dock hittade jag inget roligt men det var roliga timmar och skönt att komma iväg lite.

Helgen spenderades med Idoltittande i min ensamhet, lördagen åt jag middag med Malin och spelade lite spel med henne och Emelie på kvällen och hela söndagen var jag och repade och på kvällen hade vi i kören en stor Abba konsert, det vart så lyckat och jag är stolt över mig att jag klarade av det med mina panikångest jag lider av. Det var det roligaste på mycket länge. Varje människa, ca 600 personer stod upp och sjöng med och dansade på vår sista låt. Sen fick vi alla en ros på scen.

Idag har jag vart och kikat i affärer med mamma i Sandviken och sedan bara chillat hemma framför tvn. Nu sitter jag med bärbara datorn i knät i sängen och ska snart sova för i morgon ska det bakas saffransbullar med vaniljfyllning, recept och bilder på det kommer självklart.

I veckan kommer det upp roliga inlägg på bloggen, bland annat när jag testar min nya plattång, jul-tag, boktips inför vintern. Håll utkik.. 

Nu säger jag godnatt för idag..


Stora fina rosen vi fick i söndags -  God frozen yoghurt fika i shoppandet -  outfit från konserten.

Inga kommentarer: