torsdag, oktober 03, 2013

Oktober 2013

Tiden rinner iväg tycker jag, dagarna går så fort och om 7 dagar är det 3 hela år sedan du lämnade oss älskade Simone. I Tisdags följde Malin med mig till Horndal så jag fick säga hej och tända ljus vid din och din mammas grav. Kände ångest i hela kroppen men kände också att du såg mig, närvarade vid min sida. Som jag saknar dig älskade Simpan. 

Annars i veckan har det inte hänt allt för mycket. Vardagligt krångel med AF m.m men jag slutar aldrig kämpa för min egen rätt. Idag har jag tvättat och sitter just nu med färg i håret, kvällen ska spenderas med Malin och Mikkis. I morgon väntar en inte så rolig dag men det är bara bita ihop, man ska klara sig igenom många saker här i livet och man blir starkare för varje gång. 

På återseende gott folk! 
Tiden rinner

Inga kommentarer: