onsdag, juni 06, 2012

SOMMAREN 2012

Några saker jag ska göra i sommar!
  • Åka till Stockholm hem till bästa kompis Jenni och hennes man och två barn och hälsa på. Hoppas det blir snart för jag saknar dom så himla mycket, min bästaste bästa vän. <3
  • Åka ner till Öregrun och hälsa på underbara Elin som jag lärt känna via skolan vi går på, nu är det sommar och alla vänner åker hem dit dom bor och Elin som inte bor allt för långt bort kommer få sällskap av mig några dagar.
  • Åka till Åland minst 3 gånger, iallafall 1 gång att ta med bilen över så man kan besöka dom bästa affärerna i världen, Kantarellen, Sparhallen, Elekele , Mattishallen m.m Jag och Joakim ska även åka dit och sova på hotell och spendera några dagar där.
  • Spendera varenda möjliga dag och kväll med nära och kära och njuta av vädret, sommaren och allt där till.
Har inte så mycket sommarplaner som det ser ut, men kommer ta dag för dag och bara njuta av ledigheten. Pluggat höst, vinter och vår så att vila upp hjärnan och ta nya tag inför hösten är bra, dock tråkigt att inte ha något att göra varje dag. Men ska försöka hinna med en massa under sommaren! Tror det kommer bli en underbar sommar i år, om inte så tänker jag göra den till det.

Inga kommentarer: