onsdag, september 07, 2011

One day at school

Hallå! Jag är helt urpumpad i min hjärna, kommer inte komma in i det här med skolan på ett tag. Har inte pluggat på över 3 år så får se hur fort det går för hjärnan att förstå att man lär sitta timmar att läsa, tänka, skriva, organisera och till allt det ska man hinna med att vara trevlig mot alla människor i skolan, lär komma hem och köra sysslor som diska, dammsuga och städa, fixa med katterna, handla, laga mat, planera saker som man ska iväg på och även kunna ta det ledigt och kolla på tv på kvällen. 

Jag tror jag ska sätta upp saker som jag vet att jag lär prioritera först, t ex:
Måndag: Skola 8.40-15.40, handla, plugga Engelska, gymma sen tvkväll. 
Aja, vi får se hur länge detta funkar. Usch, nu ska jag iallafall fortsätta skriva in allting på datorn om Grekiska gudar m.m som vi gick igenom på Svenskan, hatar att ha tusentals papper, bättre att ha allting på datorn istället. Åtminstonde renskriva allting. 

Justja, fick parkeringsböter när jag stog ungefär 7 minuter utanför med bilen, skulle in med påsar jag handlat. 

Inga kommentarer: