lördag, februari 19, 2011

I LOVE CATS

Hej! Idag är det Lördag och på schemat som varit har det inte hänt mycket. Jag vaknade hos mamma och pappa där jag sovit i 2 nätter, åt frukost och sen gick jag och mamma ut med katterna, min lilla Alice fick gå i koppel såklart då hon inte är utekatt. Vi gick runt byn, så tog lite kort jag tänkte visa er. 

Idag mår jag bättre så blir kanske lite uppdatering här idag, Dagens låt är uppe, lyssna på den i inlägget under här. Ikväll blir det Melodifestivalen så ska kolla på det med mamma, jobbigt att Brynäs spelar samtidigt och på SVT 1 där Melodifestivalen sänds är det inge reklam så går ej kolla i mellanåt heller, men men! 

Nu är jag hemma i lägenheten en vända, tänkte diska lite och dammsuga av medans man mår bra. För annars blir det inte mycket gjort när man mest ligger ner och försöker vila (som jag egentligen borde göra nu). Sen ska jag leta kablar här hemma som ska med till föräldrarna. 

Nu vet ni att jag lever. Här kommer några bilder på katterna. 

Det är -18 här uppe, tror ni Alice frös när vi kom in?
Lillsnuttan..

Inga kommentarer: