söndag, oktober 17, 2010

2010-10-17

Hallå! Söndag idag, 1 vecka sedan Simone gick bort. Jag, GusstN och Micke ska dit och tända ljus idag på platsen olyckan hände.

Igår kom Jenna, Amandha, Emelie, Sofie och GusstN hit. Hade riktigt skoj, var ute och härjade också. Roligt med sällskap men nu blir det inge alkohol på några helger. Gått och lagt mig 7 på morgonen fredag och lördag så idag vaknade jag 14:00 så har städat hela lägenheten från topp till tå, fyfan var flaskor, burkar, kletfläckar på golverna och löv i hela lägenheten utifrån. Men nu är den helt ren och nyss har min lilla Alice kommit hem som varit hos föräldrarna i helgen. Ska fixa mig nu och äta något sen åka iväg men här är några fina suddiga kort från igår, lär fan skaffa mig en digitalkamera.

Emelie på G..
Amandha och GusstN
Fint fint, Sofie och Emelie..
Jenna åt plastbilar..

Inga kommentarer: