fredag, mars 19, 2010

HANDLAT

Nu har jag varit och handlat med mamma på ICA, dom har alltid finast och fräsha grönsaker. Har suttit och druckit kaffe och spelat kort nu när älsklingen kom och Cia är här också. Kollar lite på TV nu men ska väl börja med maten om en stund då jag kommit på vad jag ska ha till kycklingen.

Vad ska ni gott folk göra ikväll då? Har ni inge tips på saker man kan göra? Förutom att vara hemma och se på TV för det kommer jag på själv, men det är mitt sista alternativ för kvällen om inget annat dyker upp så får se bli en myshemmakväll vilket jag inte heller har såååå mycket emot. Tända ljus, en mysig misse och älskling, chips och påskmust.

Tänkte berätta sen hur jag och Tobias träffades för det var några som ville veta det, en rolig historia som slutade med att två hjärtan slogs ihop till ett. Älskar min Tobias! <3

Någon mer än jag som älskar Ica-butiker?

Inga kommentarer: