torsdag, september 24, 2009

090924

Godmorgon! Om 3 månader idag är det Julafton, jag längtar inte så mycket till vintern för jag hatar kylan och halka, slask och blött. Det som man ser fram emot är ju hur fint det är när snön ligger och glittrar där ute på marken och när man sitter inne med massa ljus tända och dricker varm oboy. Folk som bor i storstaden Stockholm får nog inte uppleva det lika mycket, för mitt i stan där finns det inge snö alls ju nästan.

Aja, ska äta något nu sen fixa mig och åka till Arbetsförmedlingen. Dom har gjort fel ännu en gång, nu börjar man bli så less på det där skiten så man snart väljer att inte ha nå pengar alls än att hålla på och strula med försäkringskassan. Efter det så ska jag åka till Gävle och växla mina turkiska pengar som vart kvar till Svenska.

Den här dagen har verkligen inte börjat bra. Snälla hör av dig Tobias!

Inga kommentarer: