lördag, juli 25, 2009

Lördag!

I Torsdags åkte jag, Wicky och min älskling Tobias till Valbo och gick runt, massa rea men vi var pank nästan. Men nu på fredag ska jag och wicky dit och köpa lite nya bikinisar, skjorts, linnen m.m På kvällen var vi i Sandviken och åkte runt, var riktigt pissväder ute, man såg knappt något för det regna så mycket. Sen följde Tobias med hem till mig och sov.
Igår (fredag) åkte jag och Tobbe in till Sandviken, skjutsade hem han sen åkte jag till Årsunda hem till Wicky. Satt där nån timme, sen vart det 5 vänder ner till stan och tillbaka till Årsunda, hämtade Sofia också. Och massa annat folk, var fylleschaffis hela kvällen.
Kom hem efter 1 inatt och har precis vaknat nu. Ska prata lite om resan med mamma och pappa nu, sen ta något att äta.
Senare idag ska jag nog till Sandviken, umgås med Wicky. Träffa Sofia och se deras lilla vita chihuahua dom ska hämta idag. Sen ska min älskling vara med också. Han ska sova hos mig idag tills i morgon, sen i morgon lär jag packa väskan för på Måndag morgon ska vi åka på kryssning, men mer om det i morgon.
Piercingarna i underläppen, ALLA utom en är ditsatt. Gammal bild.

Inga kommentarer: