söndag, maj 24, 2009

Söndag!

Har vaknat för en stund sedan, kom hem vid 3 tiden inatt. Matilda kom hit på dagen hem till mig, så åkte vi och tankade, handlade, skjutsade mamma och pappa till Torsåker på fest. Sen åkte i in till Sandviken och hämtade Tobias, sen Kristoffer. Så drog vi till Kristoffers stuga och satt där till myggen vart för jobbiga. Då körde vi raggarrunda på stan i Sandviken och sen skjutsade vi hem Stoffe och åkte till mamma och pappa där dom var på fest i Torsåker och hälsade på innan vi åkte hem till mig en stund.
Sen drog vi till Sandviken igen, hämtade upp Stoffe och vart jagade av nån jävla bil som jagat oss flera dagar. Sen åkte vi och snackade med Wicky, Mirre, Sofia, Jonte, Johan Blixt och lite annat folk borta i Högbo. Sen på vägen hem skjutsade vi hem Stoffe (igen) och åkte runt lite i Sandviken, åkte till BJ och stod där, höll på med spökpinnarna tills jag svimmade av på parkeringen där. Sen drog vi till nå ställe och träffade Matildas kille Fredrik och alla hans tusen kompisar som hade hyrt nån lokal som dom festade i. Där var vi till 2 på natten typ innan vi skjutsade hem Tobbe och sen åkte jag och Matilda hem mot Hofors/Hästbo.
Nu är jag vaken, ska städa mina två klädersgarderober idag. Sen vet jag inte vad som händer, tråkigt när man är pank.
Vila I Frid Evelina Sundberg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad hände?