onsdag, december 31, 2008

Vilket jävla nyår!

Har vart och handlat, tändt ljus vid kyrkogården och vart till mormor en sväng nu! Har ätit blåbärscheescake också, den var jättegod. Nu sitter jag nere i mitt rum i källaren och alla tankar snurrar omkring i mitt huvud. Precis alla är ute och har roligt, dom umgås, skrattar, dricker gott och ska fira in det nya året tillsammans. Sen kolla på alla fina raketer (som jag egentligen tycker är skit. Alla slösar bort så mycket pengar på det, barn och äldre är rädda och mår inge bra av det och alla stackars djur, både husdjur och alla djur i skogen blir rädd. Vore det inte bättre å skänka alla pengar till cancerfonden eller något? ).
Jag blir hemma resten av kvällen, intryckt i hörnet i soffan med bärbara datorn. Ska iaf äta lite ost och kex nu med mamma och pappa. Sen får dom främmande så då blir det att stänga in sig i rummet igen. Hörs om en stund, med bilder från idag och sen en resume från 2008.

Inga kommentarer: