onsdag, mars 26, 2008

Hemma igen.

Som jag skrev tidigare så skulle Kim komma och kolla på film med mig och GusstN och han dök upp precis när jag skrev i blogginlägget som ligger under Rättvisans Sverige.
Vi kollade på filmen Turisters eller va den hette, handlade om några ungdommar som skulle till Brasilien på Semester men bussen kör ner för ett stup och massa grejjer händer sen tar dom sig till en strand där det finns en bar och alla börjar dricka och sen blir dom drogade och vaknar upp dagen efter och alla deras saker är snodda och dom börjar leta sig in till stan och två av deras vänner blir dödade och dom var Svenskar. Men sen blir allt värre och värre och några blir dödade men tre stycken överlever och kan ta sig hem igen. Filmen var bra men ska inte se den igen.
Nu är jag hemma och ska lägga mig och sova, är trött som fan.
Godnatt på er.

Inga kommentarer: