torsdag, februari 07, 2008

Allt vart bra till slut...

Ja, hur vart det i morse då?
Jag fick tag på Elin och hon hämtade mig några minuter efter. Richard var seg som fan dit idag för han låg hemma och sov halva dagen. Vi var på Dont Drink And Drive möte idag så jag tog en isskrapa till bilen. hihi..
Har inte gjort så mycker mer idag, vi hade lite kul när jag visade Tim och Dennis lite bilder. Vad för bilder säger jag inte.
Imorgon ska jag antagligen hjälpa Elin att flytta, fast det beror på om hon hör av sig något. Annars blir det att ta det lungt.
Förövrigt så är kärlek skit, ska nog vara singel hela mitt liv. Jobbigt när man inte får vara med den man älskar. Hoppas det kommer lösa sig, annars går jag under.
Nu ska jag dricka lite oboy och plugga sen läggdags.
Ha en trevlig kväll, tjing.

Inga kommentarer: