fredag, september 28, 2007

Helg igen då..

Nu är helgen kommen igen.
Igår på ind.val skärde jag upp mig jättemycket, Blödde som en slaktningn nästan. :(
Sen va jag och handlade på City Gross med mamma och pappa i Falun. Kom hem ganska sent och då vart det göra räkmacka med mamma och kolla på Idol.

Natten har varit jättehemsk. :'( Har inte sovit mer än två timmar och har bara mått skit.
Kom iväg till skolan iaf och hade två timmar svenska. Och det vart massa knepiga saker där också. Hoppas han inte är sur bara. Slutsnackat om det. Jag och Richard var ner och kollade på Höstmarknaden på bruket också. Det var ju inget och se, lika lite stånd varje år.

Åkte hem och storstädade mitt rum, Dammat allt och dammsugit och plockat. Bytt alla dukar och sängkläder och allting. Vart jättebra. Nu blir det duscha och fixa sig. Sen film hos GusstN.

Inga kommentarer: