söndag, maj 27, 2007


Jag kallas Sandie, Jag älskar piercingar.
Att smycka ut sig är underbart fint tycker jag, många tycker att vissa har för många ringar eller pluttar i ansiktet. Varför tycker ni det?
Vist kan det bli för mycket om man har fullt av dom och m man inte passar i det. Piercingar än av dom sakerna som är viktigast i mitt liv.
Det är det bästa jag någonsin kan ha gjort på min kropp.
Det finns många ställen man kan ha piercingar på, allt från öronen till underlivet.
Att folk kollar på en om man har mycket smycken i ansiktet tex skiter man väl i, man ser ut som man vill. Om man tycker om nått så ska man väl inte skita i det för att andra folk tycker en annan sak.
Det väl upp till en och en vad man gör med sin kropp ?
Så tycker inte mina föräldrar, Dom tycker jag har för stor tatuering runt armbågen tycker att jag har för mycket piercingar i ansiktet.
Dom säger att det räcker med en eller för två annars syns dom inte om det blir för mycket. Så tänker inte jag kan jag säga. Piercingar är mitt liv och jag ska själv utbilda mig till piercare.
Piercing 4 life.<3

1 kommentar:

kjemal sa...

Jag tycker dina piercingar är jättefina och dom passar dig bra. Gör så många du vill, det är som sagt din ensak vad du gör med din kropp och hur vacker du vill vara.
Tycker jag som är gammal nog att kunna vara din förälder.