fredag, april 12, 2019

LONG TIME NO SEE

Hej allesammans! Det var inte igår jag uppdaterade här. Detta blir första inlägget detta år men nu känner jag för att börja skriva igen och dela med mig av roliga saker, recept och massa skönhetstips. 

I ett par månader nu har jag inte mått så jättebra, mycket känslor inombords och saker som hänt och nu börjar allt bli bättre och jag är redo för att ta nya tag och börja leva igen. Har fått en del kommentarer jag tänkte svara på ...

- Är du i något förhållande nu ? 
Nej det är jag inte. 

-Har du gjort några mer tatueringar? 
Nej sist var minnestatuering för min katt Alice för ca ett år sedan nu. Men är sugen på
att fortsätta tatuera mig men måste finnas pengar först, vill täcka mina hemska ärr på benen.

-Tränar du något nu?
Har gått på gym sedan Augusti men nu i två månader har det inte blivit många gånger alls då det inte varit så bra mig. 

-Vad heter du på Instagram och Snapchat?
Det står på till vänster under "kontakt" men kollar man via mobilen ser man en annan vy av bloggen så Instagram: Sandiekorscheck , Snapchat : Sandrakorscheck

-Har du nå planer för sommaren?
Nej inte nå speciella, jag fyller 30 år i Juli så ska åka på kryssning med lite kompisar då är det tänkt, en tripp till Åland blir det och annars ska jag bara ta dag för dag så får vi se vad som sker.

-Kan du börja lägga upp sminkvideos? 
Funderat på det men är inte bekväm bakom kameran men kommer komma en del då jag testar olika sminkprodukter m.m

Jag hoppas alla får en superbra helg så hörs vi snart igen. 



Inga kommentarer: