söndag, december 03, 2017

Första advent

Godkväll! Idag är det första advent och jag befinner mig just nu på ett hotell i Stockholm. I morgon väntas en dag jag väntat på i flera år och äntligen är dagen snart kommen. Jag börjar bli lite nervös men är mest taggad.

Om några dagar är jag hemma igen hos min älskling och katterna. Hemma har jag gjort jul också, älskar mina jullampor jag har hemma i fönsterna och vi har införskaffat oss en julgran i slim modell, perfekt när man bor i lägenhet. Den är fyllt med kulor och glitter i vitt och silver. Sån mysig känsla med en julgran hemma. Dock tycker katterna den är rolig och tugga på men hittils har dom inte klättrat i den iallafall.

Har varit dålig på att uppdatera här men vart en tuff period och kommer bli det ett tag framöver men så fort jag är på fötter igen så kommer det börja komma bra mycket inlägg. Innan nästa helg kommer ett inlägg med frågor och svar så håll utkik.

Hoppas ni alla har en fin första advent.


Inga kommentarer: