fredag, juni 30, 2017

ÅLAND

Sen jag var liten har vi alltid åkt till Åland på sommaren, vi har bott i massa olika stugor, hotell m.m och de senaste åren förutom att man åkt kryssningar dit så brukar jag och familjen ta med bilen över.
Och igår var det dags för den årliga vistelsen på Åland så jag, mamma och pappa åkte med första båten dit och åkte runt i alla butiker och handlade och kikade. Älskar Sparhallen, Kantarellen och att vara på Åland. Vi åker alltid och fikar högt uppe på ett berg på en utkiksplats så man ser ut över hela havet. Lukten av hav, Åland och alla dessa små korta träd , klippor som är där. Det är ett ställe jag verkligen skulle kunna bo på , iallafall under en hel sommar.

Tänkte bjuda på lite kort från gårdagens tripp. Och jag vart sååå glad att äntligen få gå in på H&M Home, det som inte finns i närheten här där jag bor. Sitter alltid på internet och kikar där, beställt en matta och ljuslyktor m.m men nu fick man gå runt och se allt man kollat på via internet.







Inga kommentarer: