måndag, oktober 10, 2016

En evighet..

Idag för 6 år sedan sov jag för jag visste att jag skulle upp tidigt för jag och min vän skulle åka till två tjejkompisar som bor några mil bort och hälsa på. Den morgonen var en av dom värsta i mitt liv. Minns att jag klev upp på morgonen och gick in på facebook för att skriva till dig att idag ses vi. Väl inne på din sida möts jag av massa inlägg där folk skriver att dom inte kan fatta att det är sant och en länk ifrån en nyhetssida, klickar in och läser "En ung flicka omkom i en bilolycka".

Önskar bara jag fick mer tid med dig, glömmer aldrig när vi satt och åt flera hinkar med plommon tills våra magar kurrade som aldrig förr, och alla andra galna grejer vi gjorde tillsammans. Glada, fina, roliga och underbara människa som hade ett hjärta av guld, tack för att jag fick lära känna dig.

Alltid saknad och alltid älskad Simpan!

Inga kommentarer: