tisdag, augusti 27, 2013

HELGENS TREVLIGHETER

Godkväll! Kommer en liten uppdatering från mobilen här ifrån Malins soffa. Har nämligen träffat världens bästa tjej Malin som funnits i Hofors hela mitt liv och dom senaste tre månaderna som gått har jag lärt känna henne. Min fina vän Malin. 

Helgen har varit hur bra som helst iallafall! Började Fredagen med att hänga i Sandviken och lördagen vart det 3 års kalas för brorsans dotter Wilma. Sen åkte jag och Malin till Furuviksparken och såg på Loreen uppträda, sen vart den en sen kväll med Therese och Matilda ute på äventyr. 
Igår hade jag och Malin mysdag med picknick i Hagaparken hela eftermiddagen i solen sen filmkväll. 

Idag har jag och Malin varit i Gävle, Valbo och Sandviken och kollat i affärer hela eftermiddagen och kvällen har spenderats och fortfarande gör med Johan och Christoffer hos Malin. Spelkväll med gofika och nu Idolreprisen. 

Bjuder på lite bilder från helgen och idag! 




Inga kommentarer: