torsdag, november 22, 2007

Kan man bli nått annat än glad?

Skrivet exakt som i sms-et jag fick.

Jag är verkligen verkligen kär i DEJ.. Det finns ingen annan än dej Sandie.. Du har fångat mej så jävla hårt, du är allt jag tänker på, allt jag saknar, allt jag vill ha, allt jag drömmer om! Du är mitt ljus i livet, min stjärna på himmelen..
Jag vill inget hellre än att känna din kropp emot min och dina läppar mot mina, dina armar runt min nacke. Det är dej jag vill kyssa, dej jag vill krama, Dej jag vill ha sex med, dej jag vill skydda, dej jag vill ska känna sig trygg, dej jag vill sakna, dej jag vill tänka på, dej jag vill drömma om, du har ingen aning om vad jag känner för dig Sandie Korscheck!! Jag vill älska dig och vara älskad av dej och ingen annan. Jag vill vara den enda för dej precis som du är den enda för mig.Det är ditt namn jag vill se breviid mitt på dörren, dej jag vill somna med och vakna med.. Jag vill se dej le, göra dig glad, vara den som du pratar med när du är ledsen. Jag vill skratta med dig, vara med dig dygnet runt! Snälla, va min älskling?!


Vissa människor är allt gulliga. <3

Inga kommentarer: